Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

VAIN FANTOMASiin FAN CLUBille.

FANTOMAS kirjoitti noin 22 vuotta sitten (10 kommenttia)
Terveiseet kaikille FANTOMASIN "fan clubin" ystäviin!
Fantomas oli tosi vauhdissa lauantai 18/01-03.
Tapasiin eräät prog ystäväni täällä Ruotsissa,jotka halusivaat vältämättä kertoa minulle uuden [u:9813c47ec8]uutiseen[/u:9813c47ec8].
Uusi prog bändi on syntynyt...ja sen nimi on "SPEKTRUM".
Heidään cd tulee ulos "Helmikuussa".
Mä sai jo "demoon" ja voin kertoa et se on ihan ok,vaikka se tuntuu vähään liian pehmo proggilta,mutta se oon maku asia.
[u:9813c47ec8]cdssä on mukana[/u:9813c47ec8]:
Olov Andersson "kosketiinsoittaja" (minun hyvä ystävääni)
Lizette von Panajott "laulaja"
Göran Johsson "trumpali"
Hansi Cross "sähkökitara"
Göran Fors "basisti"
Tämän tiedoon annan vain "FANTOMASIIN FAN CLUBIN YSTÄVILLE"

t:FANTOMAS

p.s. Kaikki kommentit otetaan avoin käsiin vastaan:D

+/- saldo : 0 |

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Huoh...seuraavaksi voitaisiin äänestää että "kuka on heikoin lenkki, kuka saa lähteä..."

    FANTOMAS kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    [u:859b7cdd7a]Jake[/u:859b7cdd7a] kiltti!Mä on ihan asiaa linjalla,kertomassa prog ystäville uusia kuulumisia.....mut sä vaan heität viestiini pois prog foorumista.Tää ei oo reilua pelia,toivoottavasti sul ei oo mitään mua vastaan.
    Oletko itte progin ystävä? jos oot niin luulis et tämmöiset uutiset maistuis sinullekin. Vai,onks mä ymmärtänyt väärin koko tämä foorumin tarkoitus?
    p.s. niin monta muuta heittää ihan älyttömii juttuja jolla ei oo progista mitään idea....ja ne saa olla ihan rauhassa.

    T:FANTOMAS ,ihmettelee kovasti.

    p.s.p.s.En oo todellakaan ymmärtänyt sun viimeinen kuitti!

    FANTOMAS kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja vielä vitsi foorumiin?
    "Hävettää"
    Kiitos....."[u:3e7396753d]Jake[/u:3e7396753d]"!

    t:FANTOMAS

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Men jag bor i Uleåborg och JAG MÅSTE kampa mig.
    LASSE har en FLaskA JAffis men du tycker INTE om min bil därfÖÖÖR att den ÄR gul or svART. PROGGis musik är långsamt men JAG "HULK" är tyst du. Och HASSE spelade gitarr.

    Yeah, right.

    FANTOMAS kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    [u:9d7b71e2b5]Jake[/u:9d7b71e2b5],puhu Suomea,kun tosta ruotsista ei saa mitään selvää!
    p.s. ei ainaskaan selvin päin! :(

    t:FANTOMAS

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Blonk. Niin kauan kuin sitä kestikin, me kaikki varmasti nautimme yhdessäolosta...

    Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oliskos niin, että tämä on yksityisen henkilön ylläpitämä boardi, eikä mikään Ruotsin sosiaalitoimisto. Ts. täältä ei voi oikein vaatia mitään perusetuuksia, vaan arvostuksen eteen pitää tehdä jotain, vaikkapa opetella kirjoittamaan suhteellisen oikeakielisiä ja säädyllisen näköisiä viestejä.

    Täällä kyllä siedetään hyvin paljon eksentrikkoja, mutta ensin pitäisi saada viestinkirjoitustaito sellaiseksi, että voidaan päättää, onko kyseessä todellinen persoonallisuus vai pelkkä idiootti.

    Aranwe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niinhän tuo taitaa olla.

    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaahas..lähti sitten näköjään anonyyminä tuo minun minun moraalisaarna. No eipä Fantom Ass ole sitä näkemässä. Yleensä kun Ruotsissa tulee joku siimatukka sössöttämään jotain, niin jo pienen ajan päästä paljastuu että tyyppi onkin suomalainen. Eräskin mohlo paukutti koko junamatkan ajan penkin selkämystä takaapäin ja sitten kun paukautin sitä kerran päin näköä, ruvettiin itkemään äitiä suomen kielellä. Argh..

    Sunkka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yleensä on ollut tapana otsikoida noita juttuja vähän eri tapaan.
    "Jake, täs on sulle" ja sitten esittelen jonkun bändin. Olisko hyvä? Tai "ketään nyt ei varmaan kiinnosta" ja taas bändiesittely.
    Minun puolestani bändiesittelyjä voidaan foorumiin laittaa vaikka kuinka, mutta olis ihan kiva, jos se bändin nimi näkyisi otsikossa, tai otsikosta edes jotenkin selviäisi, että se on bändiesittely. "Mun kamuille"

    Pasi