ostan Buffyn!
Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten (17 kommenttia)
Myykää mulle Buffy Sainte-Marien Illuminations-[u:5d54b49539]cd[/u:5d54b49539]! Pliis!?
Terveisin Hämeen Hitain
Terveisin Hämeen Hitain
+/- saldo : 0 | Tweet
Jaa, mihinkäs tuo on hävinnyt CDONin listoilta?
Janus kirjoitti 29/12/2003 klo 12:50: Jaa, mihinkäs tuo on hävinnyt CDONin listoilta?
Niimpä, kesällä se vielä sielä oli, mutta en tilannu ku luulin että saan sen duunipaikan kautta, mutta jälkkäriin jäi ja pelkään ettei koskaan saavukaan :(
B&W on muuten uusinut nettisivunsa.
Lazer kirjoitti 29/12/2003 klo 13:16: B&W on muuten uusinut nettisivunsa.
On siitä tainnut kulua jo jonkin aikaa, kun ne sivut muuttuivat, mutta tärkeämpi kysymys kuuluukin, että miten se liittyy tämän threadin sisältöön.
Siten, että tutkailin muutaman puodin sisältöä Hezzun kaipaaman levyn varalta ja päädyin tekemääni huomioon. Ei ne nyt ainakaan kuukausia ole tuommoiset olleet, kyllä mä joskus tässä syksyllä olen niitä viimeksi katsonut.
Lisää off-topicia, sori Voffe.
Nuo Black & Whiten toimitusmaksut vetävät kyllä mietteliääksi. Kaksi cd:tä - 4,9 euroa. Huh!
Postihan nuo toimituskulut aika pitkälle sanelee. Pelkkä postiennakkomaksu on 3 euroa ja sen päälle vielä normaali postimaksu.
"Maksamalla tilillemme etukäteen voit välttää tuon 3 euroa."
Toisaaltahan asia ei kuitenkaan ole niin, että Posti(ennakko) sanelisi toimituskulujen suuruudeen. Esimerkiksi monessa verkkokaupassa käyttöön otettu verkkopankkimaksu on osoittautunut oikein toimivaksi korvikkeeksi luottokortilla maksamiselle. Lisäksi hieman ihmetyttää noinkin yksiselitteisen hinnaston iskeminen etusivulle, jos se ei kuitenkaan ole koko totuus.
Summa summarum: CDON:n toimitusmaksupolitiikkaa ei voi kuin ihailla.
CDON:n toimitusmaksupolitiikkaa ei voi kuin ihailla.
Vai olisiko oikea sana ihmetellä? Enpä pitäisi suurena ihmeenä, jos CDON tekisi lähivuosina seuraa Boxmanille.\n[Muokattu 29/12/2003 / Jimi]
CDON:illa on sentään käytössä tilaussumman kattoraja, joka ehkä vähän hillitsee hävikkiä..
Onko ja kuinka suuri?
Blörts..
Kun teet ostoksia ensimmäistä kertaa on tilauksesi ylärajana 90 € ja siihen saakka kunnes olet maksanut ensimmäisen laskusi on luottorajana 90 €. Jos olet uusi asiakas ja haluat tilata yli 90 eurolla voit jakaa tilauksesi useaan eri osaan. Heti kun ensimmäinen laskusi on maksettu tullaan seuraava tilauksesi toimittamaan ja luottorajaksi nostetaan 200 €.
Muistaakseni Boxmanilla oli myös yläraja, kun maksoi laskulla. Taisi olla 600-700 mk:n luokkaa.
Myykää mulle Buffy Sainte-Marien Illuminations-[u:e0cfdfa1a4]cd[/u:e0cfdfa1a4]! Pliis!?
Terveisin Hämeen Hitain
Terveisin Hämeen Hitain
Akarmalta on tullut LP-reissue. CD:stä en ole varma..
Eräs nimeltä mainitsematon kaveri aiko tilata tämän ameriikoista itelleen ja samalla myös mulle, painoksesta en tiijä eikä niin väliä. Je je.
Akarma on italialainen lafka ja niillä on webbikauppa - mutta kait sillä levyllä on oikeus käydä ensin kotimaassa kääntymässä.. Tota Akarman webbikauppaa ei päässy ainakaan tänään tutkimaan, kun sieltä tuli jotain o mamma mia -erroria koko ajan.
Eihän siinä mennyt ku n. 1,5 vuotta ostopäätöksen tekemisestä kun levy on käsissä, kärsivällisyys on hyve ;)