Psych-out ja Trip
Pseudonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten (22 kommenttia)
Nyt kun nämä kaksi leffaa ovat ilmestyneet DVD:nä, niin olen jumiutunut miettimään ovatko ne hankkimisen arvoisia? Hinta ei ainakaan päätä huimaa, jotain 15e kipale. Jos joku on nähnyt nuo pätkät niin valistakoon meitsiä.
+/- saldo : 0 | Tweet
Ilman muuta kannattaa! Ai, onko ne nyt Suomessa saatavana? Tähän mennessä olen nähnyt vain USA:n aluekoodilla, jotka ei pyöri meitsin DVD-soittimessa. Mistä saa?
Filmifriikissä molemmat 15.90 e.
Vau, täytyy käydä hakemassa!
Kannattaa kylla hakea pois. Hyvia leffoja molemmat. Psych-out teki vaikutuksen silloin aikanaan kun tuli telkusta.
J
Mä olen molemmat nähnyt leffateatterissa aikoinaan, ja oli erittäin vaikuttavaa, hieman tuollaiseen camp-henkeen tosin. :wink: Kiva, että pääsee nyt himassakin fiilistelemään!
Anttilassa 13,90.
En ole noita leffoja nähnyt, mutta vaikuttaisivat ihan mielenkiinotoisilta - jos ei muuta niin ainakin aikansa kuvastimia. Tiedä sitten paljonko viitsisi investoida noihin.
Anttilassa molemmat leffat nyt 5,95/kpl.
Vau, nyt täytyy hakea pois! Missä Anttilassa näit?
Netanttilasta ainakin saa.
Vau, nyt täytyy hakea pois! Missä Anttilassa näit?
Itäkeskuksessa, mutta löytynee muualtakin.
Täytyy käydä tänään tsekkaamassa, kun ei huvita maksaa postikuluja Netanttilasta. Kiitti!
Jos aiot Itäkeskukseen mennä niin nuo kaukalot eivät olleet Top Ten -osastolla vaan kerrosta alempana sisäänkäynnin luona.
OK, taidan tänään ehtiä vaan keskustan Anttilaan, jospa sielläkin sattuis olemaan. Kiitti!
Trip löytyi citymarketisra 4,95€
Voi peppu, ei ollu keskustan eikä Graniitti-Anttilassa... Mut kiva kun löyty sentään Kassiopeian Cittarista!
Äh, kait nää joutuu sitten sieltä Netanttilasta tilaamaan...
Psych-outia näkyi ainakin eilen vielä useita kappaleita itiksessä. Tripiä ei näkynyt.
Tilasin just molemmat Netanttilasta... Ei jaksanu enää plärätä kauppoja läpi.
Kappas. Onkos muka cittareita jossain muuallakin kuin täällä? Joo, ehkä saattoi edellisestä viestistä jotain unohtua, mutta paikkana oli siis Hämeenlinna. Eipä tää tieto varmaan hirveästi olisi Astroa lohduttanut, tuskin yhden pikku Tripin takia moiselle tripille olisit vaivautunut...
No en joo...Mut pääasia, et leffat on tulossa kotiin!
Eilen oli muuten iso pino Psych-Out:eja City-Anttilassa... en kyllä ostanut kun ei ole edes DVD-soitinta...