Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Jeff Buckley, tyylitaju ja rock

trinity kirjoitti noin 19 vuotta sitten (14 kommenttia)
Hei, olen sitä mieltä että ulkonäöllä ja siisteydellä on väliä hyvin paljon. Nimenomaan musiikki ja media-alalla.

Naisille sopii pitkät hiukset kauniisti. Miehet näyttää kummallisilta menninkäisiltä pitkine hiuksineen. Sit kun ne värjätään mustiksi kun ne on luonnostaan vaaleat niin mun mielestä 'se on pelottavaa'.

Miehet miehinä ja naiset naisina.

+/- saldo : 0 |

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niinpä-kyli. Tänään oli Etelä-Saimaan sarjissivulla Jere-nimisessä amerikkalaisessa perhesarjiksessa hyvä jatko pari päivää sitten alkaneelle kehittelylle, jossa murkkuikäisen Jeren soittaessa kitaralla Stairway to Heavenia äitinsä tuumaa, että tuon kappaleen soidessa Jere sai aikoinaan alkunsa...
    No se jatko meni noin, että Jere kun kertoi tämän kaverilleen Hectorille, tämä tuumaa kommentin: "Sinä olet siis elävä todiste kliseisen rockin vaaroista."

    Doc.B.D kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Miehet miehinä ja naiset naisina.

    Jaahas.. mulla on ollut pitkät paskaset hiukset ja ei hiuksia ollenkaan ja olen ollut mainostoimistossa töissä ja soittanut punkbändissä, mutta sukupuoli ei ole vielä kertaakaan vaihtunut siinä sivussa. Tällä hetkellä töitä on niin paljon ja asiakasuhteet hyvät, että taidan kasvattaa pitkät paskaset hiukset takaisin ja lopetan suihkussa käynnin kokonaan.

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sitä paitsi, trinity, mitä sulla on menninkäisiä vastaan? Et kai vaan ole rasisti?

    Jake kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
    Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"

    trinity kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No en ole rasisti. Nämä on mun henkilökohtaisia mielipiteitä.
    Olen asunut ulkomailla ja mulla on kulttuurishokki....lunta sataa.

    PeeHoo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mikähän ulkomaa on kyseessä? Tiedän sitten ottaa huomioon seuraavaa matkakohdetta valitessani..

    Doc.B.D kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No en ole rasisti. Nämä on mun henkilökohtaisia mielipiteitä.

    Tai sitten ne on sun vanhempien mielipiteitä. Ennen kuolemaa kannattaa tajuta, että tuollaiset sovinnaissäännöt on suhteellisia ja ulkopuolelta tulleita. Sitten ei harmita niin paljon se tosiasia, että viimeisillä hetkillä ihminen yleensä paskantaa housuihinsa.

    Janus kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oli Jeffilläkin joskus aika pitkät hiukset.




    trinity kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    hmm. kiitos mielipiteestäsi. ei kun mulla nyt vain on erilainen maku.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin, 80-luvullahan sanottiin Uusi Laulu/Aloha-lehden toimesta tuokin, että "Tyyli on köyhän oikeus", ja kehoitettiin hankkimaan bailauskuteet kirpputoreilta....
    Bucley´istä kehoittaisin kyllä aloittamaan isi-Timin albumilla Goodbye & Hello, se se vasta tyylikäs on. Lähes uskomaton!

    Doc.B.D kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hei, olen sitä mieltä että ulkonäöllä ja siisteydellä on väliä hyvin paljon. Nimenomaan musiikki ja media-alalla.


    Ajoin tänään naistenpyörällä, päässä musta pipo, jossa lukee "avohoidossa" asiakkaan (keskisuuri maahantuontiyritys) luo palauttamaan pari rompullista tuotekuvia. Bussipysäkillä seissyt pojannapero sanoi äidille, "kato moottoripyörä-jätkä". Hmmm..

    Prodigal kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meikäläinen tässä yrittää kasvattaa menninkäis-lettiä, mutta eihän tosta enää tuu "#!)#"!) mitään. Alkaa näinkin nuorelta mieheltä jo tukka lähtemään päästä. Pitäis varmaan alkaa syömään niin hormoneja että saa karvat kasvamaan päässä (ja selässä) entiseen tapaan.

    Pitkä tukka ei tee kenestäkään naista - jopa mun 87-vuotias mummo sano aikanaan että pitkätukkaset (ja parrakkaat) miehet on hengellisiä. Ortodoksipapeillahan on usein pitkät hiukset ja parrat! Joulupukillakin on usein pitkät hiukset ja pitkä parta!! Niin että siitä vaan sitten. Hyvää Joulua muuten kaikille!

    pinulk kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Huh hirvitys. Ensimmäiset jouluntoivotukset ja alkoi heti ahistaa!

    Prodigal kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo. Tilulilu kohta se taas alkaa - joulumainokset televisiossa ja radiossa! Alotetaanko kilpailu siitä, mihin päivään ensimmäiset osuu. Vois järjestää jonkun veikkauksen vähän samaan tapaan kun ensilumien satamispäivästä..

    Kuka sponssaa? Kuka spottaa ekan mainoksen? Todisteet mukaan!!